• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Monefit.se, har ni testat?

Sara96

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
23 Oktober 2020
Meddelanden
158
Mottagna reaktioner
32
Poäng
147
Är det någon mer som har problem när ni gjort uttag? Har gått 3 timmar nu sen jag gjorde uttag men inga pengar än
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

JohnnyPuma

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
16 April 2022
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Ni som har problem med monefit ansökningar. Ansök och skicka PDF på mejl. Kontakta numret till creditstar!! Dem hjälper till med monefit. De ska försöka hinna kolla på min ansökan idag, annars imorgon! Återkommer om beviljade. Sökte 60, men man kan bli erbjuden lägre !
Ja jag blev erbjuden lägre och sen blev min ansökan nekad tror jag efter kontroll.. Tog 5 minuter sen var min ansökan avbruten.. Fick ingen förklaring så jag har ansökt igen. Blev erbjuden 16 av 20. Har en 3:a i bisnode och taxerade förra året typ 550. Men det är tack vare ÖT. Så tror jag var den första att få avslag. Kring 11 tiden.
 

Enidza88

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
30 Oktober 2021
Meddelanden
207
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
A306CB12-30F5-47D5-AA79-DBA2FE738464.png
 

Kenza

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
11 Maj 2022
Meddelanden
306
Mottagna reaktioner
96
Poäng
267
Ja jag blev erbjuden lägre och sen blev min ansökan nekad tror jag efter kontroll.. Tog 5 minuter sen var min ansökan avbruten.. Fick ingen förklaring så jag har ansökt igen. Blev erbjuden 16 av 20. Har en 3:a i bisnode och taxerade förra året typ 550. Men det är tack vare ÖT. Så tror jag var den första att få avslag. Kring 11 tiden.
Min blev avbruten tror jag? För kan ej se. Men kan inte heller söka. Har ej fått mejl. Haha detta skitet suger ju
 

Enidza88

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
30 Oktober 2021
Meddelanden
207
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Nu har jag tydligen blivit beviljad. Fick mail från Monefit. Men när jag vill göra uttag så står det att pengar skickats, men inget ändrar i profilen och inga pengar på konto.
 

Sara96

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
23 Oktober 2020
Meddelanden
158
Mottagna reaktioner
32
Poäng
147
Nu har jag tydligen blivit beviljad. Fick mail från Monefit. Men när jag vill göra uttag så står det att pengar skickats, men inget ändrar i profilen och inga pengar på konto.
Det va samma för mig. Tog ca 4 timmar sen kom pengarna
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp